دنیای دیوونه

چاه ِ من
دنیای دیوونه

من... راوی ب.اب.ا...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

برای خود ِ من

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ق.ظ

اینجا...متعلق به من است... متعلق به من و کسانی که اندک زمانی را زیر شاخه و برگ های افکارم،احساسم و حرف هایم به استراحت و گذران وقت می نشینند.... چقدر خوب است که با چاه دوست باشی و بتوانی در آن فریاد بزنی...بدون آنکه دلت بلرزد که دل دوستی،آشنایی، در این حوالی از صدای تو  تنها می شود...گریان می شود....و حتی دور می شود....

۹۴/۰۴/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
m.m

نظرات  (۲)

۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۸ لولا پالوزا
چاه...
یاد امامم علی(ع) افتادم :(
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۸ گیتی رسایی
ممنونم لطف کردید و برایم بسیار با ارزش است که دلنوشته ام به دلتان نشسته . سپاسگزار مهر شما هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*post_image*