دنیای دیوونه

چاه ِ من
دنیای دیوونه

من... راوی ب.اب.ا...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فقط تعدادی واژه برای تو.....

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ

پای رفتنم
پای رفتنم را پیش تو گذاشته ام .
یادت هست
که نروم ؟
حال
تو رفته ای
با پای من ؟
یا پای من رفته است
با تو ؟




تمام پروانه ها قاصدک بودند .
به هر قاصدکی
راز چشمان تو را گفتم
پروانه شد .
تمام پروانه ها
ادای چشمان تو را
در می آورند
چون ، بغض مرا دوست دارند




این بار هم که
تاول پاهایم خشک شود
دوباره عاشقت می شوم
دوباره راه می افتم
دوباره
گم می شوم .

از کیکاووس.یاکیده
۹۴/۰۴/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
m.m

نظرات  (۴)

۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۱ گیتی رسایی
ماه بانو جان بسیار زیباست تمام پستهایت و این یکی هم همینطور. موفق باشی عزیزم .لطف میکنی که مرا به خاطر داری
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۵ لولا پالوزا

گلوـے آבمــ رـا بایــבگـآﮪــے بتـراشــنــב

تــآبــراـےבلـتنـگـےﮪــاـےتـآزﮪ جـا بـاز شــوב

בلـتنـگـےﮪــایـے کـﮧ جـــآیــشــاטּ نــﮧבر בلــْ

کـﮧ בرگلوـےآבمــ اســــت . 

   בلـتنـگـےﮪــایـے کـﮧ مـے تـوانــنـבآבمــ رــآ خفـــﮧ کنــنــב  
بسیار زیبا
یاکیده....عالیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*post_image*