دنیای دیوونه

چاه ِ من
دنیای دیوونه

من... راوی ب.اب.ا...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

okay

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ق.ظ

سلام بابا...

این نامه یه جورایی جزء نوشته های "سوال های بی جواب من" میشه.با این حال دوست داشتم اینجوری واسه تو  هم بنویسم...
چیز زیادی نمی خوام بگم بابا... فقط میگم ممنون....
ممنون...
تو بهترین کار رو برای من کردی... بهترین کاری که برای من در رابطه با مبین باید انجام می دادی رو انجام دادی بابا... این رو بهت قول دادم بابا 
94/6/9
۹۴/۰۶/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
m.m

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*post_image*