دنیای دیوونه

چاه ِ من
دنیای دیوونه

من... راوی ب.اب.ا...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رسم شیوا!

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۷ ق.ظ
سلام....
سلام بابا..امروز میگفتی گاهی رسم این دنیا یادم میره...یادم میره که توام آدمی..
خوبه بابا که یادمون بره رسم این دنیای مسخره چیه...
رسم این دنیا اینه که با دیدن یه عکس یا شنیدن یه اسم جیگرمون آتیش بگیره....
رسم دنیامون همین بود که حتی اجازه نداشته باشم واسه عکسایی که خودم گرفتم، اونم عکس کسایی که دخترت ... خواهرم...دوست... رو یه زمونی باور داشتن... باید الان ازشون برم اجازه بگیرم...
چطوره برای مرور خاطراتمون هم بریم اجازه بگیریم بابا؟
ببخشید هوشنگ جان میتونم تو خاطراتم عمو صدات .کنم؟؟؟ عه عه عه... هوشنگ جان...عموی شاعرم اجازه هست باز هم توی تفعلی که برات زدم همون شعری و که می خواستی برات باز کنم؟
یا نه بابا وایسا... چظوره از دخترت بیشتر و بیشتر اجازه بگیرم... لطفا اگه اجازه میدین از من ناراحت باشین خواهر جان.... ببخشید که کل زندگیم رو بهتون دادم... واقعا معذرت میخوام که خواهرم شدین... بهترین و قشنگترین بوم نقاشی بابام شدین... و آخرشم روی این بوم کلی رنگ پاشیدن...
بابا ....دخترت بهم گفت با چه اجازه ای عکسشو توی صفحه ی اینستاگرام گذاشتم....
بابا بهش بگو با چه اجازه ای گذاشتم عموش بیاد صداش کنه...
بهش بگو با چه اجازه ای رفتم تو خوابش...
مگه بهش یاد نداده بودی که.....
چه چیزایی و نشونش دادی و چه چیزایی و بهش یاد نداده بودی بابا....
رسم دنیا اینه بابا... بی رسمی..
این دنیا هیچ رسمی نداره بابا...

۹۵/۰۵/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
m.m

نظرات  (۵)

بابا ، رسم دنیا همینه .. همینایی که برای تک تکشون درد میکشی .. ببین بابا  انسان در چندین مقطع   قرار میگیره و سیر میکنه ..  اونجا که میدونه و میدونه که میدونه .. خب میتونه درست حرکت کن .. ( میتونه )  یجا میدونه و نمیدونه که میدونه .. باید یکی از خواب بیدارش کنه .. ( بیدار بشه یا نشه )  جایی هست که نمیدون و  میدونه که نمیدونه .. .. جایی هم هست نمیدونه و نمیدونه که میدونه ..و بدترین این که نمیدونه و نمیخواد که بدونه .. اینا در حالت های عادی ی اند.. غیر عادّی هاش و هم خودت خبر داری .. خنّاس .. 
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۰ گیتی رسایی
سلام عزیزم ممنونم که به من دلگرمی میدی . خوشحالم از حضورت

وقتی همـه جـا از غـزل مـن سخنـی هسـت

یعنی همه جا تـو، همه جا تــو، همه جا تــو

محمد علی بهمنی


۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۹:۵۸ شهریار صامت
واقعا هم رسم دنیا همینطوره.
پست البی بود.
ممنون از شما برای این مطلب.

۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۴۶ گیتی رسایی
منهم با شما هم عقیده هستم که این دنیا هیچ رسمی نداره . اصلا انگار نمیخواد کسی دستشو بخونه . هر لحظه برای هرکسی به رنگیست
سپاسگزار حضورتون هستم
۱۴ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۴ گیتی رسایی
سپاس گزار تان هستم . لطف میکنید . از خواندن پستتان بسیار لذت بردم

حسرت تلخِ رها کردن و رفتن،مرگ است
غربـــــت  پر زدن چـــلچـــله  را می فهمم
 
فرق دارد غـــم آن کــس که نخواهد برود
دور تا مـــی شوم این مساله را می فهمم
#علی_توکلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*post_image*