دنیای دیوونه

چاه ِ من
دنیای دیوونه

من... راوی ب.اب.ا...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یک جفت چشم زیبا،از خالقی زیبا...

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ب.ظ

شبیه این چشمان را دارم...در نزدیکیم....یا نه...شاید هم در دوردست هاست...

۹۴/۰۴/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
m.m

نظرات  (۶)

۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۷ لولا پالوزا
عنوان پرفکته :)
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۴ اقای روانی
بعد واسم بفرستین :)
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۴ اقای روانی
سلام :)
خوب خیلی هم خوبه خوشحال میشم با دست خط خودتون یه نامه بنویسید به پنج سال ایندتون :)
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۵ گیتی رسایی
سلام دختر خوبم . ممنونم که اومدی به دیدنم . ولی عزیزم ضمن اینکه من نه شعر میگم و نه ادعای شاعری دارم که چنین حقی هم ندارم . اینها که مینویسم دلنوشته هستند. از دلم میاد وقتی از زندگی جز درد ندیدم البته نه درد خودم دردی از جنس دردهای همگانی خوب از کوزه همان برون تراود که در اوست . خوب چه انتظاری میشود داشت منکه نمیخوام با نوشته هام به کسی درس بدم . امید بدم . مشهوربشم . و خلاصه فقط مینویسم . همین
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۹ اقای روانی
نه محدودیت زمانی نداره هر کی دوست داشتین :)
When you think about it, that's got to be the right anrwes.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*post_image*