دنیای دیوونه

چاه ِ من
دنیای دیوونه

من... راوی ب.اب.ا...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خواب زمستانی لبخندها

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ب.ظ
هربار که می خندیدم در کنارم معجزه ای میدیدم...

سالهای زیادی از آخرین معجزه هایم می گذرد...گویی زمستان سردی را گذرانده ام... 

یادم می آید مبین می گفت بزرگترین انتقامی که از دنیا می تونی بگیری این که شاد باشی و بهش لبخند بزنی... 
خیلی وقته که دیگه بهتون نگاه نمی کردم... دلم رنجیده بود از هرچی دلتنگیه...
امروز ولی می خوام سرمو از زیر این آوار دلتنگی بیرون بیارم... چشمامو باز کنم تا یه بار دیگه تو چشمای این دنیا زل بزنم و ببینه که هنوزم میتونم بخندم... 


  

۹۵/۰۷/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
m.m

نظرات  (۱)

سخت نگیر بابا ، گاهی این (  سخت نگیر)  با ( سفت نگیر ) اشتباه میشه   

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*post_image*