دنیای دیوونه

چاه ِ من
دنیای دیوونه

من... راوی ب.اب.ا...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سوال های بی جواب من 2

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ق.ظ

سلام...

سوالی دارم... چه تفاوتی است بین لحظه های دلتنگی مان و لحظه های عادی....یعنی در زمان های عادی  کمتر همدیگر را دوست داریم یا اوقات دلتنگی اتفاق دیگری می افتد....؟؟! در دلتنگی هایمان چه داریم که احساس دوری را به اندازه ی  فاصله های ستارگان از هم میبینیم و با دل مان  اینگونه تنگ نفس می کشیم...حتی مطمئنم در این اوقات بیشتر به هم نزدیک شده ایم ، اما باز هم  هر ذره ی دوری برایمان اندازه ی اقیانوسی است.....

این لحظه های دلتنگی چیست که با این همه عظمت به لحظه ای، به احساسی ، به گرمای حضوری پر می شود و آرام می گیرد... چیست که گاهی با در اغوش فشردن های بسیار هم جای خالیش در ته دلمان پر نمی شود...

روزی که جوابش را با تمام وجودت احساس کردی برای من هم توصیفش کن دوست من...

ای دلتنگی... ای عنصر عجیب روزگار من!


۹۴/۰۵/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
m.m

نظرات  (۴)

چقدر خوب می نویسین و چقدر خوب احساس مخاطباتون و درگیر میکنین...
سوال سنگینیه..
اگه تونستم جواب بدم بعد از فکر کردن بهش حتما میام...

۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۳ لولا پالوزا
بنظر من قلبهای ما آدما یه فاصله ی ایمنی دارن که تو اون فاصله درست کار میکنن و شادن چون میدونن تو این فاصله هرموقع بخوان میتونن بهم نزدیک شن اما از خط قرمز که دورتر بشن دلتنگی اتفاق میوفته و وقتی ما همو بغل میکنیم قلبامون بهم خیلی خیلی نزدیک میشه تا این دوری جبران بشه :)
سلام .. 
چطوری دوست جونم .. 
دلتنگی .. یه نیگا به این  کن ...
خوش بحالت   تیکه سنگ ،  که نداری دل تنگ ؛؛ 
ببین تیکه سنگ چی داره که ما نداریم .. 
حال؛ میفهمی دلتنگی یعنی چی ی..
پاسخ:
ممنون آقای دوست....
حتما یه سری به جناب سنگ میزنم!
Wham bam thank you, ma'am, my quniesots are answered!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*post_image*