دنیای دیوونه

چاه ِ من
دنیای دیوونه

من... راوی ب.اب.ا...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یه نسیم کوچولو

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ
چه حرف های قشنگی امروز بهم گفتی.... و من هم چقدر قشنگ گوش کردم....
از اینکه آدما ممکنه بمیرن و چندین سال بعد دفنشون کنن...
از اون هاله ی مرموز و سرّی....
از سفر ها و دوست داشتن ها...دوست داشتن چیزهایی که ممکنه هیچوقت نفهمیمشون... دقیقا مثل مرگ
یادم دادی که دوست بودن به معنی زیاد حرف زدن ازش نیست...
نشونم دادی که هنوز نتونستم باهاش دوست باشم... و فهمیدم که بی خودی فکر می کردم که با مرگ دوستم و عین خیالم نیست و الکی مثلا من خیلی قوی ام!! 
حتی حتی اون چرت و پرت هایی که الان یادم نیس.. خخخخ... چرت و پرت یا همون ع ش ق... 
خوب بود....خیلی.... اون نسیم لطیف و خوش بو هنوز داره گوشم رو قلقلک میده...
ممنون....
بخاطر دیدن تیکه های جدیدتر پازلی که ناقص مونده.... ممنون بخاطر فهمیدن اینکه خیلی چیزا رو نمی دونم و بهم گفتی که ممکنه بعدنا بهم نشون بدی... البته ممکنه که اون لحظه بفهمم...فقط ممکنه!
"با تشکر ویژه از قوم خویش دوست داشتنیمون"
۹۴/۰۶/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
m.m

نظرات  (۲)

۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۹ لولا پالوزا
واقعا گاهی حرفهای یک نفر تو زندگیمون نقطه ی عطف ایجاد میکنه :)
خط دومو که خوندم یاد این افتادم که میگه :
 ما آدم ها
بعضی هایمان
خیلی زود میمیریم ، 
اما آن ها که زنده می مانند 

بیشتر میمیرند...

مرسی عزیزم خوشحالم از قالب خوشت اومده :)
قشنگی که قشنگ میبنی ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*post_image*