دنیای دیوونه

چاه ِ من
دنیای دیوونه

من... راوی ب.اب.ا...

آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر

New Rand: تک ضربه هایی سهمگین

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ب.ظ

قدرت... در کلمات... روح...نگاه...حتی در اراده... بیشتر نمود حقیقی دارد تا در چیزهای معمولی که عوام می پندارند...


عاشق یادگرفتن هر چیز جدیدی از تو هستم...و برای یادگیری،در امتحان قرار گرفتن هایم بخشی جدایی ناپذیر از وجودم شده است... انکار آن به من یاد داد که هر کسی برای دلیلی به این هستی آورده شده...استعدادی در وجودش نهاده شده.... نهادینه کردن آن هم وظیفه ای است که ابتدای کار باید به آن توجه شود...


تو آمدی که عشق را نشانمان دهی...

من آمده ام که عشق را از تو به "یاد"گار(ارث) ببرم....

فرزندانمان می آیند که نشان دهند رویاها تا چه اندازه قدرتمند!!!

۹۵/۰۵/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
m.m

نظرات  (۱)

۲۶ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۲۷ شهریار صامت
بسیار زیبا. وب خوبی دارین.
دنبالتون میکنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*post_image*